Vragen:

Uiteraard kunt u altijd bellen met een vraag naar 0104140111 of een mailtje sturen naar sales@foodelicious.nl

Veelgestelde vragen

  • Bezorgen en evt kosten

    Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u van ons een bevestiging hiervan. Mocht er onverhoopt iets met de order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Zorg er daarom altijd voor dat uw contactgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per telefoon gaan

    U ontvangt nogmaals een bevestiging per mail indien uw order verstuurd is. Daarin staat een track en trace code zodat u zelf uw zending online, via de site van DHL kunt volgen.

    Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. De leverdagen zijn maandag t/m vrijdag. Zaterdag en zondag in gezamelijk overleg en tegen een evt. toeslag. De levering vindt plaats met DHL

    Bezorgkosten:

    Bij bestellingen boven de €200,- worden er geen bezorg kosten doorberekend. Foodelicious neemt deze dan voor haar rekening. Bij een bestel bedrag onder de €200,- wordt een bijdrage berekend van €10,- voor order in NL

    Tijdens de bestelprocedure kunt u zien hoeveel uw order bedraagt en of u bezorg kosten dient te betalen. 

    Voor klanten in België en Luxemburg geld een franco bedrag van €250,- en als het order bedrag lager is een bijlage van €15,-

  • Bedrijfs en contact gegevens

    Onze bedrijfgegevens zijn:

    Foodelicious Wholesale
    Frobenstraat 3
    3045 RD Rotterdam
    Tel:010-4130111

    Algemene informatie en bestellingen: sales@foodelicious.nl

    Offertes en product specifieke vragen : HSpecker@foodelicious.nl

    BTW nummer: NL817827225B01
    Kamer van Koophandel: 24399972
    Rabobank: NL50RABO0115262121

    maandag t/m vrijdag

    9:00 - 17:00

  • Is er ook een showroom?

    Jazeker, al noemen wij het een winkel. Foodelicious heeft een winkel in Rotterdam van ruim 400 vierkante meter waar we alle spullen uit de groothandel testen, proeven en verkopen. Hierdoor houden we direct contact met de consument om jullie als wederverkoper nog beter te kunnen adviseren op verkooptechnieken, toepassingen en smaak combinatie's.

    Uiteraard hanteren wij in de winkel gewoon de adviesverkoopprijs. Onze winkel bezoeken; heel graag, leuk en gezellig, mail even wanneer je komt dan maken we tijd voor je (sales@foodelicious.nl)

  • Wat te doen bij breuk?

    Wij doen er alles aan om uw pakket heel bij u te krijgen. We maken gebruik van stevige dozen, opvulmateriaal en heel veel liefde bij het inpakken van uw order. Mocht er echter toch iets kapot aankomen dan sturen wij het artikel kostenloos opnieuw. Als u de schade zo snel mogelijk wilt melden, inclusief een foto van het kapotte artikel, dan sturen wij u aansluitend een nieuw artikel toe.

  • Hebben jullie ook algemene voorwaarden

    Uiteraard, we hebben zelfs geprobeert ze leesbaar te maken voor iedereen. Lees hier